Pengikut comel

Thursday, November 10, 2011

End -Year School ! Adios .















BUDAK PALING POYOSS

*Muahaha , kamera pinjam je tuh

Assalamualaikum semua ,sebenarnya aku dah tulis cerita ni lama dah tapi disebabkan oleh problem uploading terpaksalah tangguh.haih.Alhamdulillah lah malam ni dapat upload :) korang bebudak sekolah dah cuti ke ? Sekolah aku dah setat cuti dah secara rasminya mulai semalam . hehe , jangan jeles akak akak dengan abang abang sume yg nak SPM ye :D Semalam jugaklah , kelas aku buat jamuan akhir tahun hihi walaupun macam tak meriah sangat berbanding tahun lepas tapi kita kena bersyukur dengan apa yg ada . Bedal je kan?
Kitorang ingatkan nak buatjamuan kat luar tau tapi takut bebudak cina ramai tak dapat join lagipun susah jugak buat kat luar. So , semalam sebelum jamuan aku tolong lah sity denga syera angkat kotak kotak Domino's pizza . Banyak giloooos weh . And then bawak pegi dekat kantin muehehe . Ramai gak yg buat jamuan kat situ. Haa , thanks jugak dekat Sharul sebab tolong order pizza . Banyak pulok tu . Masa nak makan tuh , kebetulan birthday Sharul masa tuh . so , kitorang sume nyanyikan lagu Happy Birthday untuk dia . Hampir semua terpaku tengok kelunakan vokal nyanyian kitorang muahaha , tipu je , lunak lah sangat kan -.- diorang terpaku sebab suara kitorang nyanyi agak kuat hihih. and then , aku apa lagi capailah pinggan pegi amek pizza cheese dengan ayamas . huhu ,pizza aku dpt rasa sekeping je . tak puas hati la cenggini T.T Ayamas pun boleh tahan ler sedap . tapi sos dia aku tak bape suka sgt.heheh. budak budak laki sume gi main bola masa tuh , tu sebab tak ramai sangat . Aku , tasha ngan wan pulak pegi ah borong makanan ngan air sume untunk bebudak KRK 2 . Sian dorang , takde jamuan , takpelah sharing is caring kan ? :) Tapi , dalam exam jangan pulak korang amalkan 'sharing is caring ' ye , muahaha x) Ala ala , rileklah , kita pun penah buat :)





Haa , yang nilah Ayamas . Sedap gak !
Nyam nyam . Cheezy pizzas . Sedap gilooo


Kehkeh . Sume kebulur air hah :P

Wan punya bijak en siap borong satu botol air A&W lagi muahaha tapi aku tak sempat rasa pun :P Adoyai .

Wana yg omey omey with Cikgu Domi (:


Baju oreng tuh bini saya . Sape rembat , saya tembak :P
*Muahaha , lesbian enough eh ? *

Hahaha , kay korang jangan take it serious pulak ayat kat atas tuh . hihih . Btw , kamera nana cantik gilaaa kot . Aku dahla gila gadget especially kamera kamera nih memang rambang mata la . Sekejap sekejap mintak pinjam kat nana huhu besela saya kamera Fujifilm je tapi apapun saya tetap bersyukur :')




Haa , yang nila kamera nana . Rambang mata tak ? hihi
This is Alia Miswani . Small small chilli je dia ni.kehkeh

Pastuh , tangkap gambar lagi lagi dan lagi ....


From left : Me , syira , wan , alin (huhu aku ingat alin xDD)
2 other person is alia kecik dan sity <3 <3



And , masatuh aku dengan wan baru lepas amek gambar tau , tup tup je alin dtg sambil simbah air.lol terkejut ah kitorang .xDD Adoi , kuang hajaqqq betoi lin :p takpe takpe , sweet memories right ? :'> Masa pukul 6.10 tuh baru aku kelamkabut hantar buku koko kt cikgu domi haha kan dah kene tegur dgn cikgu . mana taknye cikgu dah bagi awal awal lagi buku koko tu just aku je yg malas carik cikgu suruh tulis markah.haihh APTB ~ Apapun aku puas hati datang sekolah harituh .

IT SUCH A SWEET MOMENT AND I WILL ALWAYS KEEP THAT IN MY MIND (:


Thankyou , friends .
Much love , xoxo .
Sincerely , Aina

Ewahh , cam menulis surat pulak.hihih.

No comments:

Post a Comment